Enig med det meste her - en sak har jo mange sider.

Og hvis de med spiseproblemer, så som Lilja ;), føler seg mer fortrolig med å snakke med oss her inne enn få andre, så er det kanskje bedre de snakker med oss enn ingen?

Likevel er jeg selv livredd for å få gjort vondt verre, og jeg har jo funnet ut av via sider/forum for spiseforstyrrelser at man ikke skal snakke vekt og slanking til de som lider av dette - det kan "trigge" dem til å vedlikeholde sykdommen sin. Så jeg synes da ikke man skal snakke direkte om disse tingene med de med spiseforstyrrelser, hvis en klarer å følge med på hvem som lider av det. Ellers har de jo tilgang til alt om slanking m.m. her inne, som er serdeles relevant for oss som sliter enormt med overvekt - ikke lett å hindre dem adgang til dette. Men som andre sier, så er de jo voksne og må ta ansvar selv.

Men, men, her er mange folk som bryr seg om andre, så det viktigste er kanskje å ha noen å snakke med? Men vi kunne kanskje alle være flinkere til å legge temaer i rette kategorier her inne i forumet. Det er jo ikke alt som hører til under Lavt stoffskifte, selv om man lider av lavt stoffskifte. Samt ha gode og forklarende tema-overskrifter så en kan se om innholdet er noe som er relevant/interessant for andre å lese.