Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
05-12-06, 15:28 #4
Sv: Lavt stoffskifte av/eller spiseforstyrrelse?
Siden spiseforstyrrelser ofte har stoffskifte problemer som følge, må vi jo ønske dem velkommen her!
Men selvsagt er det er ømtåkig tema. Jeg kan finne det utrolig vanskelig å svare på en del ting på forumet. Men kanskje det jeg finner mest uroligende er vel alt pratet om dietter her og dietter der.. Ikke fordi det ikke bør snakkes om, men er dette rette forumet for det? Og veldig mange vil svare et stort JA på det.
Selv mener jeg egentlig at det ikke burde diskuteres i så stor utstrekning. Men, vi er et demokrati her inne og det må vi akseptere. Og selv om jeg mange ganger synes ting går over stokk og stein og ikke alltid er sunne, så er folk gamle nok til å passe seg selv. Kan ikke ta ansvar for det hverken du eller jeg..
Man kan ikke vite hvem som stiller spørsmålene før man har blitt kjent med de som bruker forumet skikkelig. Og da gir man råd ut fra sykdomsvinkel. Det er jo bare helt normalt det.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Når man ikke finner brillene og vil bruke PC'en...
Av brits i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 03-09-06, 10:10 -
Nå velger jeg å bruke cipralex(antidep)
Av i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 14-09-05, 09:57 -
Dette forumet er rett og slett genialt!
Av isa1 i forumet Om forumet genereltSvar: 1Siste melding: 13-07-05, 23:22 -
Hvordan bruke tofu i mat?
Av Sonja Midtlien i forumet Helbred og kostholdSvar: 3Siste melding: 26-05-05, 14:02

Svar med sitat

Bokmerker