Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Har jeg hypothyreose?
Threaded View
-
30-11-06, 20:47 #14
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2006
- Meldinger
- 13
Ja, da har jeg ENDELIG fått en svar på mine plager. Tusen takk for tipset ditt Stina. Jeg utredes nå for ME. Legen min henviste meg til en klinikk i Gøteborg, som tok en spesiell blodprøve. Og det viser seg at jeg har store myntrulleformasjoner av blodcellene mine. Kroppen har dannet for mye fibrin for å prøve å ta knekken på infeksjonen som cøliaki har laget i kroppen. Og fibrinet har ført til at de røde blodcellene har klebret seg sammen, og da får ikke kroppen tatt opp nok næringstoffer og oksygen - derfor alle plagene mine. Men ho legen sa jeg ville bli HELT FRISK! Så dette tyder bra
-----------------------------------------------
Man må være frisk for å være syk i dette landet - takk og pris for den store tilgangen til kunnskap på internett
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hypothyreose og vegetarianisme
Av Magnuna i forumet Helbred og kostholdSvar: 25Siste melding: 21-03-09, 13:22 -
Hypothyreose/whiplash
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 07-01-07, 08:59 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21 -
Symptomer på Hypothyreose
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 31-08-06, 15:37

Svar med sitat
Bokmerker