Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Hybrid View
-
25-11-06, 15:30 #1
hei på alle dere
siste nytt fra meg er følgende:
Dro til bodø for å ha samtale med gubben men han dukket ikke opp (ikke uventet). Sånn ca kl 13 ringer han meg, og da var jeg i skikkelig jule form handel, det endte med at jeg satt midt i ett kjøpesenter å stri gråt, måtte rømme til nermeste toalett , og der ble jeg sittende i ca 4t. Fikk helt kolaps måtte til slutt ringe fast legen for og få hjelp, jeg klarte ikke å gå. puste normalt og tårene rant som en stri foss, Det endte med at ambulansen kom og hentet meg. og fy f.... fikk hjelp av dem til og gå fra 4 etage og ut til bilen, (så om noen så noe merkelig i glasshuset i går, så var det bare meg) en venninne av meg ringte gubben, han kom men det var heller til det værre og ikke ble han med til legevaka heller.
Ble sittende på legevakta i noen timer fikk 5 ord fra en lege og 1valium med beskjed: du kan gå hjem!!!
Hjem??? og der sto jeg i bodø by på kvelden uten transport hjem (ca 20mil til meg, hadde kommet med hurtigbåten og all transport var ferdig for dagen) samme venninne som ringte gubben ringte akutten på sykehuset og forklaret situasjonen og jeg møtte opp der var helt knust, men møtte den hyggelige damen. Hun ga meg drosje rekv. sånn at jeg kom meg hjem og kunne bare si at helse norge er helt på tryne, sende hjem folk som knapt kan ta vare på seg selv!!! Så i natt i 2tiden kom jeg da meg hjem sliten og fustrert.
Fikk sånn etterpå tanker, hva om jeg hvar sånn sjølmordskanditat????
eller ikke hadde hatt en sånn fantaskisk venninne, hva da????
Sånn dett var dett.
Idag har jeg begynt og bytte soverom, all gubbens klær er i søppelsekker
jeg skal inn på datteren min sitt rom og hun skal inn på det som var våres
Så forhåpentligvis så kan jeg sove i senga i natt og ikke på stua som jeg har gjort den siste uka
OG JA JEG HAR HATT SÅNN KNUSE TING TID OG RIVE OG BRENNE TING TID......helt DEILIGFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Tenk om du ikke fikk lov å klemme barna dine
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 1Siste melding: 27-05-13, 19:39 -
Barna med lavt stoffskifte
Av Siven i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 29-12-09, 08:48 -
Barna i behandling
Av Lulu i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 04-12-09, 08:20

Svar med sitat
Bokmerker