Hei

Jeg veier 46,8 viste vekta mi forrige Lørdag men liker ikke skrive hva jeg veier uff noen ganger går det opp og ned den vekta uff :,( Hater vekt jeg :,( Veier meg hver Lørdag.

Hos psykologen sier jeg alt jeg er sliten og hva jeg spiser og hvordan jeg har det og hun vet det om at jeg truer meg og ta livet da jeg ikke har det bra. Hun har trua med og legge meg inn men jeg sier jeg klarer ikke gjennomføre det og hun stoler på det

Jeg vet jeg kan dø av Anorexia da jeg veide 35 kg kunne jeg det da var jeg på det sykeste men det er ikke mitt mål og gå ned til det jeg vet at det var helt forferdeligt syn da jeg ser på bilder av det uff skjelett er ikke mitt mål det.

Jeg er jo her for og snakke om Lavt Stoffskifte jeg og ikke Anorexia men det går liksom over til det og det beklager jeg. Jeg vet ikke om jeg har fått lavt Stoffskifte av Anorexia det sier legen jeg ikke har gjordt at det er noe man er født med ja ja.

Jeg tar jo Levaxin 125mg og har jeg fått det av Anorexia trenger jeg medisin da ? Vil stoffskifte bli bra igjen da om jeg blir kvitt Anorexia jeg tror ikke det jeg men :,(

Da legen sa trene mer blei jeg sinna det har jeg hørt før og da jeg var frisk du må trene mer. Men nei jeg blei så såra at jeg orka ikke si hvor mye jeg trente til legen. Men ja Psykologen vet det men hu gjør ikke noe liksom jeg føler hu kunne hjulpet mer med det for den treningen er jo TVANG og den er ikke bra for meg for mye har det blitt nå vil ikke trene så lenge vil kutte ut på noe men så har du redseln min og da uff for og bli stor :,( For jeg føler meg ennå litt stor Uff :,( Og jeg vet ikke om jeg veier mindre enn det jeg oppga for jeg har en del muskler på kroppen som ikke legen så for jeg kledde ikke av meg der.

KLEMZ