Hei

Ja jeg forteller alt til Psykologen min om hur jeg trener men det skjer ikke noe nesten som de sier jeg driter i deg, men hun sier hun bryr seg og vil hjelpe men hjelper hun nok nei synes hun er treig jeg da uff dumt si det men

Så jeg er en person som sier alt som det er. Men legen kjenner jo ikke meg så henne har jeg ikke sagt hvor mye jeg trener så derfor hun sier jeg må trene få muskler men jeg sier jeg trener mye jeg da.

Men jeg sier ikke jeg skal drikke Bonaqua eller annet for at jeg skal bli sykere det er feil.

Jeg bare lurte jeg om Blodtrykk og så blei det mye annet prat her uff jeg burde kansje gå bort fra forumet jeg vil da ingen vondt jeg da.

Nei Anorexia er ikke til og spøke med det kan ende i døden for mange det for man ser ikke hvor ille man kan drive seg at man blir så tynn og alt svikter men jeg er nok for redd til og la det skje jeg har jo vært nesten døden nær jeg men jeg skal ikke ditt igjen det skal jeg sørge for men ja den sykdommen river jo i meg for det selv om jeg vet at jeg skal ikke ditt jeg var. Jeg har gode perioder og dårlige nå er det sikkert den dårlige som er igang dumt er det vet jeg.

KLEMZ