Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Lavkarbo diett!!!!
Threaded View
-
23-11-06, 14:50 #6
Hei Cat. Hvor bor du den a? De leverer i hele Oslo området, nedover forbi Vikersund og også oppover til Trysil.
Dag 2, og jeg har ikke sprukket. Cola er godt, men skal ikke drikke det før juleaften, har jeg hvertfall tenkt.
Har ringt og klaget litt på brødet, og det med ost og nøtter skal være bedre, ikke så kakeaktigt, så nå er det tatt opp av fryseren, og også en bedre biffmiddag, har ikke spist den enda så får vi se.
Har vært kald og kjempevarm i hele dag, aner ikke om det er stoffskiftet som husserer eller dietten. Også litt skjelven, ifølge Oftebro er det at jeg ikke hiver innpå med cola(les sukker) så insulinet gjør kroppen skjelven.
ER ikke helt hysterisk etter no annet sukker hel, noe jeg var på min egenkomponerte diett.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
På lavkarbo igjen
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 60Siste melding: 09-07-07, 22:20 -
undersøkelse om lavkarbo/"ordinær slanking"
Av isa1 i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 11-05-07, 10:28 -
Oppkvikkende diett
Av minnie i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 12-04-07, 08:39 -
Kosthold og diett?
Av bambi i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 18-02-07, 11:47 -
Lavkarbo - Dag1
Av Shanita i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 07-02-07, 21:26

Svar med sitat
Bokmerker