Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
    Medlem siden
    Nov 2006
    Meldinger
    13

Standard Et lite svar til Stina og Sivcath

Ja, nå var jeg hos legen i forrige uke og fikk svar på at alle blodprøvene mine var normale. Stoffskiftet også. Selvfølgelig er jeg jo glad for det, men da fortsetter jo bare undersøkelsene for å finne ut hva som feiler meg da

Jeg hørte med legen slik som du sa Stina, angående den sykdommen ME og da sa han at det er jo i den retningen vi utreder for nå. Men likevel så tror verken han eller akupunktøren min at det er ME jeg har. For jeg har mange symptomer på ME, men ME-pasienter er vanligvis mye dårligere enn det jeg er. Har nå fått full sykmelding fra jobben da, siden 50 % ble for mye for meg. Også skal jeg til Sverige for å ta en såkalt Mørkefeltsanalyse og begynne på Papaya (mange ME-pasienter som har fått hjelp av det). Men håper jeg ikke har den sykdommen, selv om jeg dessverre er redd for at jeg har den. Vel, uansett så håper jeg at ting ordner seg til det bedre snart. Er kjedelig å gå slik Om jeg ikke blir frisk med det første, så jeg håper jeg nå inderlig at man finner ut hva som feiler meg. Det verste er jo å være så uvitende

Vel, jeg vet ikke helt hva slags prøver Gamma-GT er for noe. Alt jeg vet er at Alat og Asat prøvene mine var høye. Jeg har gått på en detox-diett som bestod av masse kosttilskudd. Særlig et pulver som fåes på apoteket, som heter Ultra Clear Plus (smaker vanilje - så jeg har blandet det smoothien min). Men samtidig med det har jeg gått på en sukker- og gjærfri diett, spist bioacidophilus-kapsler, samt gått til akupunktur. Så dietten har jo vært omfattende, men det har jo hjelpt Alle blodprøvene er normalisert.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

De prøvene er leverprøver.

Medlem siden
    Nov 2006
    Meldinger
    13

Standard

Ja, det vet jeg Nora. Det siste var bare et svar til sivcath som lurte på hvilke leverprøver som var forhøyet, og hva slags detox-diett jeg har gått på.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Nov 2006
    Meldinger
    13

Standard

Ja, da har jeg ENDELIG fått en svar på mine plager. Tusen takk for tipset ditt Stina. Jeg utredes nå for ME. Legen min henviste meg til en klinikk i Gøteborg, som tok en spesiell blodprøve. Og det viser seg at jeg har store myntrulleformasjoner av blodcellene mine. Kroppen har dannet for mye fibrin for å prøve å ta knekken på infeksjonen som cøliaki har laget i kroppen. Og fibrinet har ført til at de røde blodcellene har klebret seg sammen, og da får ikke kroppen tatt opp nok næringstoffer og oksygen - derfor alle plagene mine. Men ho legen sa jeg ville bli HELT FRISK! Så dette tyder bra

-----------------------------------------------
    Man må være frisk for å være syk i dette landet - takk og pris for den store tilgangen til kunnskap på internett

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Jeg har ikke lest denne tråden skikkelig før idag. Jeg krysser fingrene for at det er rett og at du blir helt frisk!! Ingen ting jeg heller ønsker deg, men om du ikke blir bedre så spør legen din etter anti-TG og TRAS prøver. Jeg hadde helt perfekte blodprøver da jeg var så syk at jeg var mer død enn levende, så det finnes unntak som bekrefter regelen når det kommer til stoffskiftet. Så har jeg sagt det, selv om jeg HÃ…PER med HELE MEG at du blir helt frisk!!!

Lykke til videre
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hypothyreose og vegetarianisme
    Av Magnuna i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 25
    Siste melding: 21-03-09, 13:22
  2. Hypothyreose/whiplash
    Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 07-01-07, 08:59
  3. Hypothyreose og lutealfase...
    Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet