Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Karbohydrater
Threaded View
-
11-11-06, 18:59 #13
anngående krom:
det virker bare hvis du har et underskudd i kropen. det kan være mange årsaker til søtsug, krom-mangel er en av dem.
jeg tror kromtabletter virker over tid... aldså ikke noe vits å ta dem på bestemte dager du regner med at det blir ille...
da jeg fikk beskjed av erneringsfysiolog om å prøve krom fikk jeg beskjed å ta dobbel dose av det som står på pilleboksen. det er også viktig å kjøpe organisk krom. er det spectral det merket med regnbuen på heter? de er i alle fall rett type.
prøv et par uker og se om det funker. for meg tok det 3 dager å få full virkning. noen har ikke virkning i det hele tatt, sannsynligvis fordi de i utgangspunktet ikke har krom-mangel.Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
MCT olje - erstatning for raske karbohydrater?
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 16-06-07, 14:23 -
de gjør det ikke lett for oss å unngå karbohydrater nei...
Av Lissa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 07-11-06, 13:57 -
Trege og raske karbohydrater?
Av Joni i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 10Siste melding: 27-07-06, 21:20

Svar med sitat
Bokmerker