Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Tråd: Anisa fra Danmark :-)
Hybrid View
-
11-11-06, 18:50 #1
Re: Anisa fra Danmark :-)
Mange tak Yvette
Opprinnelig skrevet av Yvette

Jeg har tilmeldt mig mest for at se om der findes andre som jeg, der tør være åbne om problemerne... og denæst for at dele ud af, hvad jeg måtte finde af gode oplysninger ude på det store net
. Og så selvfølgelig, hvis jeg havde erfaring med noget, der kunne bidrage til det store billede for nogen, der havde behov for at finde en løsning på et problem - vil jeg selvfølgelig også have lov til at hjælpe.... Alt dette har en meget stor betydning for mig og er mere end nok af at "få noe igjen fra forumet" og jeg siger tak til alle, der gider at læse mine ord
Og nu må jeg hellere takke af for i dag. Jeg havde en usædvanlig "skriveglad" dag, men midt i det hele fik jeg altså et koloenorm migræneanfald og kun takket være Imigran Sprint og et par timer i sengen, at jeg kan se frem til en god aften, selv om jeg føler mig bly-tung og noget smadret efter at mit hoved var ved at sprænges tidligere på dagen. I morgen skal jeg arbejde hele dagen og faste fra kl. 22... skal til blodprøvetagning kl.7:00 mandag morgen og efter at prøvesvarene er kommet engang sidst på ugen - starter min kamp med lægerne om "Armour Thyroid" fra Glostrup Apoteket. Denne kamp har jeg i sinde at vinde, om det var det sidste jeg gør i dette liv! Så kryds fingrene for mig piger.... og ha` en god søndag alle sammen
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Endnu en ny fra Danmark
Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 25Siste melding: 01-08-08, 16:03 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker