nora

Har lagt til ting i signaturen min nå ang antistoffer m.m., så nå er den like vond og lang som innleggene mine.

Har kikket litt på sidene fra Bergen. Interessant. Kanskje jeg skal kontakte dem. Var forresten link til ei side med døgnrytme der som var veldig interessant.

Har bestilt prøve av TRAS, ja. Men hva har den med øynene å gjøre?

Med mine øyne og mitt hode, klarer jeg ikke å lese engelsk. Men kikket så vidt på sida der. Så at det var noe om ulike stimulerende hormoner fra hodet. Jeg har jo også veldige problemer med døgnrytme og temperatur, noe som blir styrt fra hjernen. Så jeg er veldig av den oppfatning av at alt jeg feiler har nøye sammenheng.

Anne Ma ;)

Her er jeg SÃ… fornøyd med legebesøket, og så kommer du og forvirrer meg totalt. Den forbaska legen....!!!??? Ja, hvorfor ikke - ofte blir vi jo møtt med utrolig mye rart, så det er lett å tro det verste. Spesielt når man er så dårlig. Stakkars deg. Håper inderlig du snart er på bedringens vei. Og så nå som det er høst - våres beste årstid! Ja, ja, september var god for meg, hvordan var den for deg?

Jo, sikkert både skrive og ringe. Vi får se. Hadde også tenkt å ta opp ME-tråden igjen i 2007 hvis jeg ikke klarte å bli bedre av stoffskiftet ved å "forske" litt på egenhånd (altså ved å snakke med dere andre + lese litt). Og det ser jo heller litt dårlig ut.