Anne Ma ;)

Gjerne ærlig tale, men ikke akkurat presis!! Går jo ikke an å si slikt uten å presisere hva som menes med det!
Hva tenker du på?

Er det ikke presist - hva da? Jeg konkluderte med at jeg i det siste har tenkt på om det ikke er selve antistoffene som får meg til å føle meg så veldig elendig, spesielt siden jeg har antistoffer mot 2-3 funksjoner/organer i kroppen min. Så jeg oppfattet det som om vi forstod hverandre veldig her, men jeg vil gjerne høre hva du tenker på.

Jo, har tenkt en del på Aker de siste par månedene. Evt sammen med min sønn. Men nå ville jo legen henvise meg til øyenlege pga alle øyeproblemene. Lurer på om jeg nevnte Aker igjen på vei ut døra, og at det var da han sa at han synes jeg skulle til øyenlege uansett med tanke på fremtiden (men jeg vet ikke hva han mente med det - hadde vel vært der i en halvtime, så mine krefter var ved å ebbe ut). Så kanskje han synes det var nok å bli utredet hos øyenlege. Vil jo fortelle om min Hashimotos hos øyenlegen også, så får vi se hva han sier.

Og så forsøkte legen å bla opp dokumentasjon fra endokrinologen fordi jeg ba om å få tatt TRAS og Anti-TG. Han mente at dette hadde nok endokrinologen tatt i sin tid, men han fant ikke noe. Så jeg fikk da "innvilget" disse prøvene. Så jeg var stort sett fornøyd med besøket. Fikk jo innvilget 2 av 3 ønsker. Og legen var som han oftest har vært: veldig hyggelig.

Skal nok fortsatt ha Aker i tankene fremover. Kanskje jeg skulle etterligne ditt strålende eksempel: Ã… få noe ned på papiret først. Men jeg tror det er sannsynlig at jeg kommer til å ringe dem. Vi får se.....