Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: Nedtur igjen......
Threaded View
-
31-10-06, 00:28 #16baremei Gjest
"Vi"? Er du sånn film-sykepleier, eller? "Nå skal vi vel spise litt, skal vi ikke, kjære deg?" *fnis*
Opprinnelig skrevet av marimat
Jeg synes ikke jeg er overfølsom, nei. Les videre.
Hæh? Jeg skjønner ikke helt hva du egentlig mener, jeg.Med å gidde så er det IKKE relatert til og IKKE orke,men har man energi til og ta opp en kamp med tannlegen.trygdekontoret og legen???
Ikke gidde betyr ikke gidde fordi man ikke gidder og er lat.
Ikke orke betyr ikke orke fordi man f.eks. er syk.
Er det det du mener? Stor forskjell.
Og jeg ser ingen vits i å starte en kamp jeg er dømt til å tape med mindre jeg vet jeg har rett - og kan BEVISE det.
Dette har vi da lært, folkens, at man må velge sine kamper med omhu.
Derfor ble jeg litt snurt av din antydning om at man ikke gidder. Fordi det antyder at det ikke er så nøye, man har sikkert viktigere ting å drive med.
Og det vet ikke du om meg. Og jeg kjenner ikke deg.
Ditt og mitt. Forskjellige, tydeligvis, etter det du skriver.Og hvilken forskjellig sykdoms bilde er det vi snakker om?
Har du fått med legen på at Levaxin ødelegger i munnen har du adskillig mer gudbenådede talegaver enn meg. For det er den eneste medisinen jeg bruker. Ikke går jeg til psykolog heller.
Joda, og takk for det, men svaret tydet på at du forhastet deg litt, for det passet liksom litt dårlig til spørsmålet.Svaret var, og er bare ett lite hint til hvordan man kan få gratis behandling.
Flott, og jeg vil gjerne vite hvorfra han visste det, for legen min kan påstå det til han blir blå uten at det hjelper det døyt.Vidre så har jeg fått av min lege for mange år siden bekreftelse på at stoffskifte angriper tenner og tannkjøtt
Og når min lege ikke vet det (og ingen av de andre har visst det heller) må jeg finne noe til ham som overbeviser ham (og han er ikke vanskelig å overtale, bare så det er sagt) om at jeg har rett, og som gjør at han kan skrive noe til trygdekontoret om det.
JEG vet at jeg har vært plaget av tørrhet i både munn og øyne, men Sjøgrens har jeg neppe. Og henge det på hypo-knaggen har ikke lykkes, man får jo kjøpt sånne tabletter på apoteket som kan ta seg av det. Sa en lege en gang. Og en tannlege. Case closed.
Flott igjen, men hvilket fylke var det?,og dette har da trygdekontoret i det fylket jeg bodde i da, godkjent
Ã… si "litt provosert" er ikke sure miner. Synes jeg, da.Og er det ikke meningen at man i dette forumet skal kunne komme med råd,hjelp.klage litt og oppmuntring uten at det skal bli sånne "sure miner"
Men joda, kjør på med både råd og klager, du. Fint det.
Sånn for sikkerhets skyld:
8)
:P
8)
:P
Lignende tråder
-
Psykisk nedtur
Av an i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 19-06-08, 22:10

Svar med sitat
Bokmerker