Angående Biofac, jeg fikk adressen fra noen i Holland, hvor en mengde paseinter bruker Thyreoidum fra Biofac. Apotekene importerer det fra Biofac i Danmark og lager kapsler av det. Det er registrert og fåes på blå resept.
Det heter at også en del danske pasienter bruker det fordi de nektet å gå over til thyroxin (heter vel eltroxin der) fordi de ble dårlige av det.
Det koster 10 euro for 100 stk.
Det er 24 µg t4 i 1 grain og 9µg t3.
All Thyroid USP er pålagt å ha 38µg t4 og 9µg t3.
Aner ikke hvordan de får det til.
Thyreoidum funker helt fint, sier de i holland.
Jeg har litt mer om dette på hjemmesiden min.

Men for det nåværende problemet, jeg antar at den tyske legen er lurt å gå til.
Angående resept generelt, jeg fant det enkelt å få resept enda men ikke er pasient fra før, når legen min flytet ut av landet , og da gikk jeg til legesenteret her og damene i skranken ordnet resept på flekken, bare jeg sa at jeg brukte thyroxin og hvor mye. Det er ikke akkkurat dop eller sovetabletter. Det er bare å si at man bruker levaxin og hvor mye hos et nytt legekontor. Liothyronin var det aldri et problem med heller her.
Nå vet jeg ikke om liothyronin kan fås i danmark, det fantes ikke for et par år siden tror jeg. Ellers kunne du gått til ett eller annet legekontor og fått resept på tilsvarende dose i eltroxin og liothyronin så lenge...
Man må skaffe seg fastlege i danmark akkurat som her mener jeg.

I Finland fantes ikke liothyronin heller, eller så var det umulig å få resept. Men nå er det mange på det finske forumet som bruker Armour.
Husker ikke adressen på det finske forumet. De skriver noen gang på engelsk.