Hei damer, og takk for svar og gode tanker.
Men hva i all verden kan jeg gjøre da??
Begynner nå å bli både redd og oppgitt her.. og ikke minst bekymret. Etter å ha ligget 2-3 år i hi under ungdomstiden, under dynen med tåkehjerne og iskalde hender, fikk jeg levaxin, som etter et år ikke hadde medført annet enn bry, så dukket armour opp, og har altså vist seg å gi meg livet mitt tilbake.. kort sagt, så ville jeg aldri vært i stand til å ta oppgjør med hverdagen min, flytte til danmark, skaffe arbeid, bosted og nytt nettverk, hadde det ikke vært for armour... jeg ville hverken hatt krefter, initiativ, gjennomslagskraft, orienteringsevne eller noen andre av de høyst essensielle egenskaper som kreves for å klare seg selv og mestre livet, hadde jeg ikke fått hjelp gjennom t4 og t3 i armour. Dette har jeg altså bestilt og svelget siden februar. Og jeg har det godt, og oppleves som høyst normal og får respekt og anerkjennelse av alle rundt meg. Nå begynner jeg å gå tom, og jeg får beskjed om at leger i det landet jeg befinner meg i, ikke skriver ut resept på naturlige hormoner, nettapoteket jeg bestiller fra er utsolgt, og tollen i danmark ville dessuten ikke latt det gå igjennnom. Altså kan det se ut til at jeg har absoulutt alle odds i mot meg. Hva kan jeg gjøre nå? Har armour for 14 dager frem, ikke mer. Jeg er engstelig og urolig nå, dette føles som en håpløs situasjon jeg ikke vet hvordan jeg skal løse.