Sitat Opprinnelig skrevet av kris
Måtte bare si at jeg ble så opprørt på dine vegne over at du ble feilbehandlet den gangen for så mange år siden - det er jo helt tragisk...! Og så ble jeg nysgjerrig; har du søkt erstatning for dette?
Hej kris

Nope. Der er gået en del år, før det er kommet frem at min operation var overflødig og man havde overbehandlet en almineligt forekommende udsving i stofskiftet i anledning af graviditet....

Beklagelsesvis sender man Sorte Per videre fra Pontius til Pilatus og til sidst er man nødt til at lade det fare, hvis det ikke skal blive hovedindholdet i ens liv

Jeg har siden hen advaret folk tilhøjre og venstre mod at lade sig operere eller jodbehandle før de selv erkendte sin sygdom. Altså sålænge de ingen symptomer havde eller kun små og on and off - skulle de ikke lade knivgale læger rode med deres kirtler. Og denne holdning tager jeg det fulde ansvar for, for jeg overtaler jo ingen til at negligere sygdommen, men kun til at vente med behandlingen til man virkelig er syg og der er ikke nogen tivil derom hos patienten selv.