Viser søkeresultater 1 til 10 av 54
Threaded View
-
28-10-06, 12:42 #1
Ulike typer thyroidproukter
Hei alle sammen, nå er jeg altså på vei til byen (københavn) for å skaffe et eksemplar av dagens VG, sette meg på en hyggelig kafe og lese saken om sonja, etter at noen kom med tips her på forumet..
gleder meg.
Bare et kjapt spørsmål, har det litt travelt, men er litt oppgitt.. Etter en dialog under "presentasjoner" her på forumet, kom det frem at det visstnok er like vanskelig å få resept på naturlige thyroider her i landet som det er der hjemme... det var dårlige nyheter for meg. Jeg begynner å løpe tom for disse "batteripillene" mine, og jeg starter i ny jobb her i danmark på mandag... mye stress fremover.. Ville tidligere i dag bestille den hvite og røde boksen som jeg har brukt en stund og vet at mange andre her inne også bruker, fra antiagingsystems, men viste seg at de fortsatt er "out of stock"... Hva kan gjøres? Legger ved en link, med spørsmål om, tror dere (vet dere) om noen av de andre produktene er fullgode alternativ til thyroid armour?
Jeg har voldsomt mye å tenke på for tiden, livet er godt men fryktelig krevende, og jeg synes ikke det hjelper noe særlig at det skal være så vanskelig å få tilgang til den medisinen kroppen min trenger for å fungere...
Sånn ellers så må jeg si det føles godt å være tilbake på forumet! klem til alle
Lignende tråder
-
Ulike medikamenter for lavt stoffskifte ?
Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 11:16

Svar med sitat

Bokmerker