Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
27-10-06, 00:55 #11
Linn
Jeg gikk til legen og sa at jeg trodde jeg hadde noe galt med kjønnshormonene fordi jeg hadde hørt om ei med så mange like symptomer som jeg som hadde det. Mange år siden nå, husker vel ikke så mye, men:hvordan finner man ut om man har antistoffer mot eggstokkene
- Ustabilt humør, mye irritasjon
- Aldri (noensinne!) regelmessig menstruasjon
Ja, det var ikke mye igjen i hypo-hjernen, men kanskje dette var de viktigste symptomene? Det ses i alle fall lett på en blodprøve. Svar i løpet av ei ukes tid. (Ã…ja, forresten, etterhvert fikk jeg forferdelige bølger av ubehag, føltes som om jeg skulle besvime - men dette var faktisk lenge etter at det var oppdaget. Hjalp med Trisekvens for dette - samme som folk i overgangsalder kan få, altså Østrogen-tilskudd.)
Hvis man har det, blir man sendt til spesialist. Snakker + ultralyd innvendig av eggestokker og livmor og litt rundt i området der
Ca hvert 2. år. Fordelen er at han kan ta kreftprøve av livmorhalsen samtidig, så er man ferdig med den dritten (hvis jeg nå ikke husker feil...)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
anti-tpo = antistoffer som angriper kjertelen eller?
Av gutt_81 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 02-01-08, 12:46 -
Hvem hva hvor ???
Av Tussa i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 23-03-07, 17:46 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat
Bokmerker