Side 5 av 5 Først 12345
Viser søkeresultater 41 til 48 av 48
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

akkurat . Den kattebørsten høres fantastisk ut.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Hvordan går det med deg etter at du har redusert dosen Yvette ? Merker du fortsatt symptomer på overdosering ?

Nå har jeg gått på 2 grain siden lørdag og synes det funker bra for meg, foreløpig, merker ihvertfall ingen symptomer på overdosering.
    Jeg tar tablettene på morningen når jeg står opp og får ett lite trøtthets anfall i tre-fire tida, men er ganske lys våken på kvelden... Sovner som en sten når hodet treffer puta da, orker for første gang på mange år, ikke å lese før jeg sovner...
    Noen morgenfugl har jeg aldrig vært, men jeg tror ikke jeg sliter mer enn andre for å komme meg opp lenger heller, men det går veldig i bølgedaler.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Hei Leya. Nei jeg merker ingen overdoseringssymptomer på 1,5 grain. Tar 2 grain på søndager. Har lyst til å øke litt til, men vet ikke helt hvordan. 2 grain HVER dag ble for mye for meg. Jeg har det egentlig bra. Skjelving og svimmelhet på Levaxin er helt borte. Jeg er ikke trett - dessverre! Men ønsker å gå ned 5 - 6 kilo. Er vel et luksusproblem!

Må legge til at jeg deler dosen. Tar 1 grain når jeg våkner og 1/2 grain serere. Ble for mye T3 på en gang for meg når jeg tok hele dosen på en gang. Min egen teori. Får ikke dette trykket i brystet når jeg deler.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Lurer på om jeg må øke dosen litt igjen på armour. Jeg har vært på dansketur i helgen og har igjen fått denne "bølgingen" i hodet som kan gjøre meg nesten helt gal og ikke var det antydning til bølger en gang... Mener å huske at sist jeg hadde det sånn i hodet mitt var det fordi jeg var underdosert på levaxin.

Foruten dette problemet med hodet så er formen egentlig nokså bra. Håper det går bra med deg også Yvette.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Jeg har gått ned litt på dosen istedenfor jeg. Leamusen i øyet var helt horribel irriterendes, men har nå blitt borte.
    De siste dagene har jeg isteden hatt en sinnsyk hodepine :( men det går vel snart over det også...

Hvordan går det med deg Yvette ?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg har også hatt denne bølgingen i hodet etter en Dansketur - men jeg tror jeg vet hva det kommer av Leya
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

He, he, he. Problemet er at det er så ille, så jeg drikker ikke, røyker ikke, snakker ikke... Bare sitter og er uvel og kaldsvetter....
    Sist nå, så tok jeg 1 drink i 22 tida og kom meg ikke igjen før kl var 4 om natta, da kunne jeg faktisk ha holdt på til langt på dagen igjen...

Sist jeg var veldig plaget, var jeg underdosert på Levaxin, hvis jeg husker riktig (kan ikke ha vært overdosert...)og knutene mine var store som "fjell".... Men jeg prøver meg med 2G Armour fremover istedenfor 2,5G, så får jeg se hvordan det går.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Kjenner til problematikken og den gjelder ikke bare alkohol. Jeg har alltid - helt siden så tidlig i guttedagene jeg husker - hatt større virkning på medisiner enn andre. Alt fra hodepinetabletter til bedøvelsesprøyter hos tannlegen virket mye krafltigere og hadde mye lengere virketid enn hos andre. Klarte meg fint med en halv globoid og liknende.
    Har nylig lest et sted om dette, husker ikke hvor, men jeg fikk jo en retrofølelse og jeg har mange eksempler fra den tia på at jeg var slik.
    Har jeg alltid hatt lavt stofskifte tro ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 5 av 5 Først 12345

Lignende tråder

1. Armour Thyorid - omregning av dosering fra Levaxin
    Av bethen i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 24
    Siste melding: 13-02-14, 16:34
  2. Dosering armour. Bør kombinere med levaxin? Lav t4
    Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 1
    Siste melding: 10-11-06, 12:38
  3. Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
    Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 3
    Siste melding: 06-09-06, 21:42
  4. Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
    Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 5
    Siste melding: 04-06-06, 17:35
  5. nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
    Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 6
    Siste melding: 31-05-06, 10:16

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn