Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
16-10-06, 20:46 #1
ANDRE SOM HAR NOE I HALSEN?
Jeg har ofte følelsen av å ha noe i halsen. Som om en tablett eller noe skulle ha satt seg fast. Er det andre som plages av dette? Må ofte hoste etter at jeg har spist og i perioder med mye stress plages jeg med sure oppstøt. Noen som har en forklaring??
-
16-10-06, 20:54 #2
Dette er jo et av de klassiske symptomene på hypothyreose. Jeg har det slik selv, og føler nesten at det er vanskelig å puste innimellom. Hvorfor vet jeg ikke.
-
16-10-06, 20:58 #3
jeg har også dette..
tror det er kjertelen vi kjenner innimellom! :(
ganske irriterende å være så tranghalsa. tror kjertelen hovner oppinnimellom... det er ikke like ille hele tiden hos meg i alle fall.Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
17-10-06, 08:07 #4
Kjenner meg igjen i det dere skriver; tranghalsa, ubehagelig å svelge iblandt, kremting, fölelse av at den vokser iblandt, trykkfölelse, slimete av og til, halsvondt, ja det meste
Fikk konstantert hypotyreose i april 06
Carpe diem
-
17-10-06, 12:54 #5
-
17-10-06, 16:10 #6
Man kan også kjenne myxødem på stemmebånd. Kan bli mye kremting uten at det egentlig er andre behov for det enn at man syns det er noe der. Sånn for å klare stemmen litt.
Myxødem er hud som har lavere utskifingstakt av proteiner og den blir da deigaktig, bleik og vannfyllt.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Kul i halsen
Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 07-12-07, 16:48 -
Halsen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 27Siste melding: 13-03-07, 21:44 -
Vondt i halsen min jeg!
Av Shanita i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 04-02-07, 20:29
Svar med sitat
Bokmerker