Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Fascikulasjoner (leamus)
Hybrid View
-
14-10-06, 23:29 #1
leamus...
er leamus et av symptomene våre???
jeg spør fordi jeg de siste 5 dagene har hatt leamus (rykkninger i muskler om noen ikke vet hva det er...) i høyre lår, nøyaktig på samme sted...
det venstre øyelokket rykker det også i innimellom....
noen som vet hva sånnt kommer av?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
14-10-06, 23:50 #2
Jeg har også leamus, både her og der iblandt. Vet ellers lite om det hörer spesielt til oss med lavt stoffskifte
Fikk konstantert hypotyreose i april 06
Carpe diem
-
15-10-06, 02:19 #3
Samme her. Jeg har også mye leamus. Og særlig i lårmusklene. Men har det ofte i ryggmusklene også. Har blitt bedre på Levaxin, så kanskje det er sykdommen. Hadde det ikke før i tiden i hvert fall
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
15-10-06, 12:26 #4
Jeg er også mye plaget av det spesielt hvis jeg er trett så kanskje det skyldes mangel på søvn i alle fall hos meg.
-
15-10-06, 14:19 #5
jeg har også ofte leamus på låret og slikt. Men det pleier ikke vare særlig lenge...
-
15-10-06, 14:29 #6
Vi hadde nettopp en diskusjon i lunsjen på jobb angående leamus. De fleste opplevde dette av og til og ingen av de andre har stoffskifteproblemer.
Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
-
15-10-06, 15:20 #7
Ja, jeg har alltid opplevd å ha leamus, men ikke i de store musklene som i lårene eller i ryggen. Det er det jeg kommenterte til legene. Synes det er merkelig plass å ha det.Vi hadde nettopp en diskusjon i lunsjen på jobb angående leamus. De fleste opplevde dette av og til og ingen av de andre har stoffskifteproblemer.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
15-10-06, 18:13 #8
Jeg har vært plaget med leamus de siste årene i høyre øyet. Av og til har det vart uker men ikke hele dagen, men en eller annen gang i løpet av dagen og noen timer. Nu har det lenge vært borte, men merker svak dirring av og til.
Jeg tror det har noe med stoffskifte å gjøre uten at jeg vet..... Hadde det ihvertfall ikke før i verden
-
15-10-06, 21:20 #9
jeg har det også ,av og til
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
15-10-06, 21:43 #10
Så merkelig å lese. Jeg har hatt leamus på det høyre øyet i 5 dager i strekk. Det kommer og går hele tiden, men nå synes jeg nesten det begynner å bli litt plagsomt...
Har faktisk ikke vært mye plaget med leamus tidligere, kun en sjelden gang og da har det gjerne gått fort over.

Svar med sitat

Bokmerker