Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
14-10-06, 15:13 #17
Oj her var det mange svar men til min store overaskelse idag hadde jeg gått litt ned mer enn jeg burde ja ja Men jeg er som mange sier har Anorexia og kan ikke høre på alt om slanking. En ting jeg teller ikke kalorier for jeg kan ikke tall og tror jeg nok spiser for lite enn jeg burde men jeg spiser jo og nekter meg ikke alt
Psykologen sier jeg er flink ;)
Er nok Trening som er mest sykt nå for mye men tar dager fri også så jeg står på
Så takker for svar selv om jeg kan ikke høre på alt som blir sakt om gjør det og det så det følger jeg ikke for har man Anorexia som meg trenger jeg ikke slanke råd. Jeg spiser sunt og passer på
Og er nok litt redd mye ennå men står på
FIN FIN HELG TIL DERE ALLE
Jeg har en god dag med besøk og alt
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
hvordan kan jeg gå ned i vekt?? AAAGGGHHHHHH.....
Av heisann i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 19Siste melding: 04-10-07, 12:35 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker