Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
13-10-06, 20:11 #11
det stemmer det faktisk..., men vi som er her inne har nok problemer helt fra det første grammet som sakl av....
Opprinnelig skrevet av kris
jeg prøver å ta av de 17 kiloene jeg har for mye og sliter skikkelig :( jeg går ned 100g i uken..., men hei, det er jo rett veg da!
jeg tipper på at du spiser feil, enten for mye eller for lite.
om du spiser mindre enn ca 800kcal mindre i døgnet enn kroppen din forbruker, vil den gå på sparebluss. da stopper vekta fullstendig opp. :(
om du trener mye, må du spise mer.
har du forresten målt deg?
visste du at muskler veier dobbelt så mye som fett? dvs at du kan veie ganske mye mer om du er muskuløs enn om du er slakk og se like yynn ut, aldså ha de samme målene?
målbåndet er et mye bedre redskap enn vekta når man slanker seg og trener.
har du meldt deg inn her forresten?
https://www.vektklubben.no
du får masse tips og hjelp til å føre opp det du spiser og det blir lettere å holde kontroll på hva og hvor mye man spiser.
lykke til med et sunnere liv!Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
hvordan kan jeg gå ned i vekt?? AAAGGGHHHHHH.....
Av heisann i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 19Siste melding: 04-10-07, 12:35 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker