Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
10-10-06, 23:29 #11
Jeg kjenner meg utrolig godt igjen i det du beskriver. Nå går jeg på antidepressiva fordi legen min ville det. Ikke fordi jeg var deprimert. Jeg sa ja for å prøve - alt for å slippe å være så sliten og "lat", men resultatet har så langt vært at jeg er mer sliten enn noensinne.
Jeg har hatt hypothyreose i 11 år, men har først nå forstått at det fortsatt kan være hypothyreosen som gjør meg så sliten. Jeg har lenge trodd det måtte være noe annet siden TSH-verdiene mine er innenfor normalen.
Mitt tips til deg er å skaffe deg så mye kunnskap om din egen diagnose som mulig. Få tak i alle prøver som er tatt og be om nye der du mangler informasjon. Du må vite mer enn legen din, slik er det i alle fall for meg.
Uansett må du skaffe deg tålmodighet og være villig til å være syk en stund før du blir fin igjen. Noen blir aldri fine igjen, men de langt fleste blir fine om de bare får riktig behandling har jeg lest. Jeg skal finne riktig behandling for meg. Du får finne den for deg. LYKKE TIL og VI SNAKKES!
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker