Takker da vet jeg det

Så leste jeg et sted at man skal jo ta en tablett hver dag det blir 7 i løpet av uken, men en dame følte hun en dag måtte ta 2 tabletter da blei det noen ganger 8 tabletter i løpet av uken. Hun synes det hjalp

Men kan vi gjøre sånn liksom ta en ekstra viss vi føler for det og tenk om man bli avhengig da og må ha 2 hver dag for og funke ?

Hvorfor tar vi kun 1 tablett med en bestemt dose ? Hva om vi aldri finner den dosen som funker best for meg da for eks og man aldri blir bedre eller blir alle bedre en gang ?

Og hvor lang tid må man vente før effekt og om ikke medisinene virker og legen ikke tror oss men setter oss på andre tabletter og vi blir ikke bedre av det? Føler noen ganger legen ikke kan nok at de setter oss på for eks da som jeg må ta Antideppresiva og vet ikke om jeg blir bedre av dem :,(
Jeg aner ikke noe jeg vet ikke hva som er i veien med meg vet ikke burde jeg øke dosen på dem eller be om og få lov trappe ned og slutte med dem for jeg kan det nå da jeg har brukt de så lenge som går ann for og trappe ned på Antidepressivan er det jeg snakker om.

Er mye sliten, ør, stressa, får panikk anfall inni mellom pusteproblemer og vil ikke bli sett på som lat så presser meg til ting som er utrolig slitsomt for meg :,( Jeg ser noen ganger ikke mening med livet er liksom på en måte negativ da men vil jo ikke være det men blir bare så dum.

Humøret er jo så svingete som det går ann at man blir jo sliten av det og ikke lett for min samboer ivertfall da man er som meg uff :,( Slitsomt menneske jeg er skammer meg over det og at jeg er meg Grusomt :,(

KLEMZ