Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
08-10-06, 09:25 #1
Har man dårligere immunforsvar ved hypotyreose?
Hele familien har en tid vært veldig forkjølet med halsvondt og greier. Alle er bortimot friske nå, men jeg sliter med vondt i halsen enda og har gjort det snart i 4 uker.... :(
Har man dårligere immunforsvar ved hypotyreose eller hva kan det være som gjør at jeg ikke blir frisk da????Sist endret av Admin; 12-09-09 kl 14:31 Begrunnelse: Rettet fejltegn som ö = ø, À = æ
Fikk konstantert hypotyreose i april 06
Carpe diem
-
08-10-06, 10:09 #2
Hei Linn. Og til det kan svaret være JA. Men det kan du finne ut på blodprøver. Har du sjekket B12, jern, sink, D og B-vitaminer? Mener det er disse som har no med innunforsvaret å gjøre, eller hør med legen din.
Lykke til!!!Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
08-10-06, 11:30 #3
jeg føler ikke at jeg har dårlig imunforsvar, det er ganske godt faktisk. jeg har aldri bekterieinfeksjoner (bank i bordet).
men... jeg får alle mulig tenkelige virusinfeksjoner...
en annen ting er jo at heshet er et symptom vi ofte sliter med uten at det har noe med forkjølelse å gjøre... :(
jeg kjenner også at jeg ofte "går og hangler". om jeg først blir syk, blir jeg ikke skikkelig syk vanligvis, bare skikkelig satt ut - også varer det mye lenger som du sier.
du får ha god bedring da!
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
08-10-06, 13:47 #4
Hei Linn

Nei, jeg tror ikke vi har dårligere immunforsvar enn den vanlige befolkningen. Men mange har vondt i halsen pga den betente kjertelen og noen fordi kjertelen vokser. Det kan være at kjertelen din er mer betent enn ellers og at det er derfor du har vondt i halsen?Hele familien har en tid vÀrt veldig forkjölet med halsvondt og greier. Alle er bortimot friske nå, men jeg sliter med vondt i halsen enda og har gjort det snart i 4 uker....
Har man dårligere immunforsvar ved hypotyreose eller hva kan det vÀre som gjör at jeg ikke blir frisk da????
En annen forklaring kan være at et av hypotyreose symptomene er at tunge roten øker i størrelse.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
08-10-06, 14:38 #5
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte + dårlig immunforsvar =
Av Sjalabais i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 18-04-07, 01:45 -
Dårlig immunforsvar
Av marge i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-02-07, 14:21 -
Avant Garden. Mitt heteste tips til bedre immunforsvar
Av isa1 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 6Siste melding: 04-01-07, 21:30 -
ME og immunforsvar
Av kira i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 1Siste melding: 06-06-06, 17:44 -
Dårligere form....igjen
Av ella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 07-10-05, 14:24
Svar med sitat
Bokmerker