Viser søkeresultater 1 til 10 av 75
Hybrid View
-
07-10-06, 21:58 #1
heisann!
jeg kan desverre ikke svare deg på det med prøvesvarene dine... jeg er ganske dårlig pådet selv. det eneste jeg kan si er at det ser ut som om du har blitt bedre...
anng symptomer så har jeg vært syk i snart 10 år og har heller ikke blitt kvitt symptomene mine. jeg sliter med svimmelhet, glemmsomhet, vektproblemer, blackouts, enormt søvnbehov, hodepine, tørre øyne mm...
jeg har så mangesymptomer og har hatt dem sålenge at jeg ikke merker hva jeg har til enhværtid lenger...
jeg håper du finner en bedre hverdag, men ikkeregn med det!
jeg har dager som er ganskebra og dager som er ganske dårlige, men de fleste ligger midt i mellom.
jeg har fortsatt betennelse i thyriodea etter alle disse årene. dvs at jeg fortsatt går rundt med en betennelse i kroppen. ikke rart jeg føler meg som en søplesekk hele tiden. det blir jo det samme som å ha influensa konstant det.
har du vært hos endokrinolog? om ikkeville jeg forlangt åbli henvist til en. det er jo mulig at ekspertene kan hjelpe deg!Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.

Svar med sitat
Bokmerker