Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
05-10-06, 16:56 #8
Jeg fikk etter mange års sykdom dagnosen hypothyreose pga blodprøvene. Jeg har hatt normale verdier fram til da. Da de så etter antistoffer fant de TRAS (som tyder kun på Graves) og anti-TG; Altså ingen anti-TPO. Jeg har symprtomer på begge diagnosene jeg!
Nei, jeg har sansynligvis Graves med blokkerende TRAS. Det vil være Graves hypothyreose. I lærebøkene står det at ca 10 % av Graves pasientene har blokkerende TRAS.Så.... Anne Ma.. dersom man har Graves så er TRAS stimulerende?
Det er ingen test som kan avgjøre at TRASen er blokkerende eller stimulerende så vidt jeg vet. Men man kan se det (som oftest) på blodprøvene.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58

Svar med sitat
Bokmerker