Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Tråd: Dosering Armour
Threaded View
-
01-10-06, 18:16 #30
Tror nok du har rett i det Anne Ma.
Jeg tror også at stresset kommer av miljøet rundt oss.Det er liksom ikke kjekt å skuffe familie, venner, og kolleger med å ikke kunne komme på besøk eller gå på jobb.
Jeg merker at jeg gjerne vil være som andre og ha et ryddig hus, få på meg klærne mine som har blitt for stramme, og selvsagt får jeg skyldfølelse når katten får klumer i pelsen fordi jeg ofte er for trett til å børste henne.
Når jeg har vært sykemeldt så spør de på j obben har du blitt frisk nå? er du bedre nå? Da virker det veldig negativt å si nei.
Jeg ønsker meg en halv stilling med full lønn. En hushjelp som holder huset i perfekt stand og har maten klar til jeg kommer hjem og en make up artist som får meg til å se ut som en dronning selv om jeg føler meg som en vaskefille. Og så ønsker jeg meg fettsuging både her og der.
Lignende tråder
-
Armour Thyorid - omregning av dosering fra Levaxin
Av bethen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 24Siste melding: 13-02-14, 16:34 -
Dosering armour. Bør kombinere med levaxin? Lav t4
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 10-11-06, 12:38 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35 -
nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 31-05-06, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker