Viser søkeresultater 31 til 40 av 48
Tråd: Dosering Armour
Threaded View
-
01-10-06, 11:18 #26
Jeg har tatt det stille og rolig med økningen min, synes jeg selv.... Startet på 1,5 i 14 dager, for så å øke til 1,75 i 14 dager, nå har jeg forsiktig prøvd meg på 2 grain siden igår og regner med å merke det ganske raskt hvis dosen er for høy. Håper som dere andre at jeg også vil merke det på vekta og da i positiv retning selvfølgelig :P
Jeg merker også at jeg får tørre og sprø negler hvis jeg ligger for lavt, men det blir fort mye bedre når jeg kommer meg opp i riktig dose og da blir neglene så fine igjen.
Når det gjelder det Yvette sier om at hår og negler vokser nesten som ugress, så har det alltid gjort det på meg også, helt fra jeg var liten unge og jeg har aldrig spist noe spes med kost tilskudd. Frisøren min har flere ganger kommentert hvor fort håret mitt vokser mellom hver gang jeg er hos henne og jeg er der regelmessig (hver 6-8 uke).
Jeg skal ta blodprøver rundt den 15 oktober og det blir spennende å høre når jeg kommer på balderklinikken i november. De har ikke vært enige i at jeg skal gå kun på armour pga insulin restistensen min, men det kommer nok ikke som en bombe at for de at jeg har gått over til kun det....
Ellers så har jeg det veldig mye bedre enn for bare noen uker siden, så jeg føler jo at armour er det riktige for meg foreløpig.
Oppdatering følger selvfølgelig....
Fortsatt god helg. Jeg må fortsette å jobbe litt
Lignende tråder
-
Armour Thyorid - omregning av dosering fra Levaxin
Av bethen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 24Siste melding: 13-02-14, 16:34 -
Dosering armour. Bør kombinere med levaxin? Lav t4
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 10-11-06, 12:38 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35 -
nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 31-05-06, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker