Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: Råd mot kløe
Threaded View
-
25-09-06, 16:19 #22
Hi Cat,
Det er absolutt ikke frekt å spørre
Vi er her for å hjelpe og støtte hverandre 
Jeg har myxødem. Har bein som fyller seg med litervis av vann (det føles i alle fall slik ut) og jeg har veldig blek hud, med noe kløe. Må nok si at det har bedret seg litt.
Det første legen så på meg var at jeg hadde puter ved siden av armhulene (over brystene). Han mente at dette var veldig vanlig for lavt stoffskifte, og myxødemet. Disse putene er nesten helt borte etter 1.5 års behandling.
Han så også at brystkassen min var full av små kviser, og at det så veldig betent ut, noe som også var symptomer på lavt stoffskifte, og også myxødem.
Jeg har veldig ofte væskeansamlinger her og der... myxødem.
Huden min er heller ikke gul, men den kan se gulig ut om jeg er veldig plaget av myxødemet.
Moren min sier alltid at det ser ut som om at jeg har spist blåbær, fordi jeg alltid har blå munn/lepper. Lurer også på om dette kan være myxødem.
Etter som sagt 1.5 år har jeg funnet en grei dose med Thyrax (T4) på 100 microgram. Det ser ut til at jeg trives godt på denne. Huden forsetter å være litt rar, men jeg har hatt mindre væske ansamliger i beina i det siste (de kunne være tykke som grantrær).
Jeg vet ikke om myxødemet kommer til å forsvinne helt med optimal dose, men den kan bli mye bedre
Lignende tråder
-
Ondt i halsen - og kløe i håret! :o)
Av gitteh i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 13Siste melding: 15-03-07, 18:09

Svar med sitat
Bokmerker