Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
25-09-06, 09:33 #2
Det er vanskelig å råde andre i dosespørsmål, men jeg tror 3 uker er for kort tid. Ser jo at TSH viser at du tåler en økning, men det er denne type vurdering som fikk meg til å ta gale valg. Nå ser jeg (nesten) helt bort fra blodprøvene som legen tar når jeg skal prøve å finne rett dose.
Hvis jeg skulle råde deg, så må det bli små steg av gangen og at du må huske på at det går lang tid før dosen får full virkning.
Armourbrukere pleier å få lav TSH, lav fT4 og høy fT3 men også dette varierer.
Det viktigste er at du lærer deg hva som er høyt og hva som er lavt og at du finner den dosen som passer for deg på den måten. Ingen blodprøver kan si noe om hvordan du synes det er best.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Verdier etter økning av Levaxin..
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 29-08-08, 09:54 -
Nye blodprøvesvar etter oppstart på Liothyronin
Av Marin Grense i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 16-04-08, 22:23 -
Kan bitteliten økning av Levaxin ha betydning?
Av Zena i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 14Siste melding: 10-05-07, 02:26 -
For tidlig med blodprøve etter 14 dager på armour?
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 16-09-06, 22:22 -
blodprøve svar etter intatt armour noen som vet hvor mye
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 29-06-06, 15:25

Svar med sitat
Bokmerker