Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Grøss!!! Det måtte blitt den siste jobben i verden jeg kunne hatt.

Men ett forslag på hvordan en kan få legen til å skrive ut armour...

Vri armen bak på ryggen på legen og skrike med desperat stemme: GIR DU DEG????? SKRIVER DU DET UT??? SKAL JEG VRI HARDERE ELLER????

Hhhmmmmm.... Tror det blir på legen til uka!!! Ikke på Oftebro i morra,må øve meg på skikkelig Psyko-stemme først!!!! 8)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Det var en god idè. Han fortjener det dersom han er så slem mot meg syns jeg da. :twisted:

Må forresten legge til at jeg var skikkelig pysete når det gjalt blodprøver da jeg var ung og måtte begynne med det. Da besvimte jeg veldig ofte.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    utlandet (midlertidig)
    Meldinger
    435

Standard

Hi hi, Heisann. jeg liker humoren din.. *le rått*

Men vi må vel ta mere taktiske og strategiske grep i bruk, skal vi få manipulert disse legene til å gjøre som vi vil.. (les:gi oss den medisinen som vi blir bra på, ergo gjøre jobben sin) Eller er kanskje kvinnelig list veien å gå? Brette ned blusen? 8) Ho-ho - jeg blir vel ikke tatt seriøst etter dette!!

Lei situasjon du har havnet i, Cathrin!! N'finn har skrevet en viktig tråd om emnet - jeg går og skriver litt der jeg

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Får finne frem de mest sexy klærne jeg har til i morgen da. Samt litt parfyme.

Eller kanskje dersom jeg gråter høyt av fortvilelse at det smelter legens harde hjerte.

Herlig humor du har du også Marianne.

Har bestemt meg for at om han ikke samarbeider så vil jeg bytte lege og det skal jeg si i morgen da om han ikke skriver ut resept. Han tjener i hvertfall penger på meg og har selv sagt at det ikke er så mange som kommer til ham.

Ikke vet jeg om en eventuelt ny lege kommer til å være noe bedre men om jeg ikke forsøker kommer jeg jo ikke til å få vite det.

Er vel 3 ganger i året man kan bytte lege?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Det gikk til h... i dag.

Det var bare TSH som telte og den var altfor lav til at han kunne skrive ut slik medisin til meg.

Da sa jeg at jeg måtte slutte å gå dit fordi jeg trengte en lege som skrev ut Armour.

Så nå er jeg på jakt. Det er ikke så mange ledige å velge i, men jeg har funnet en . Jeg skal ikke gi meg før jeg finner noen om jeg så må bytte fastlege 3 ganger pr. år. Det er vel ikke så lurt, men det som teller for meg nå er å finne en lege som skriver ut Armour til meg.

baremei Gjest

Standard

Du kan bytte lege to ganger i året.

Men det finnes jo privatklinikker rundt omkring. Koster skjorta, men kan være verdt det likevel.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Armour - hvordan virker det på meg?
    Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 120
    Siste melding: 21-09-07, 18:31
  2. Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
    Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 0
    Siste melding: 01-10-06, 00:02
  3. HVORDAN OVERTALE LEGEN?
    Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 22-08-06, 22:56

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg