Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Tråd: Jeg føler meg mislykket
Threaded View
-
14-09-06, 14:04 #22
Man skal ikke gi råd her. Men nå skriver jeg hva jeg ville ha gjort om jeg var i din situasjon.
For det første ville jeg ha startet forsiktig med medisin igjen. Og for det andre så ville jeg ha prøvd å få til en dialog med legen, og få ham til å sykmelde deg iallefall 2 mndr i gangen. Du blir jo bare stresset av å tenke jobb når du er så syk. Det er lett å lese av innlegget ditt.
Vet at du sliter i forhold til nærmeste familie når det gjelder sykmelding. Ikke lett for andre å sette seg inn i dette selvfølgelig. Men greier du å gi blanke f...i hva alle rundt deg tenker, og bare konsentrere deg om deg selv? Hvis jeg skal leke psykolog her så tror jeg at du trenger RO og HVILE og slippe dette jobbstresset.
Vet jeg ordlegger meg klønete, men kan du ikke prøve å overbevise legen om at han MÃ… gi deg mer tid? Er han så umulig? Langtidssykmelding er en ordning som eksisterer! Nå har jeg ikke hostet opp noen paragrafer, men snakker av erfaring.
Bare noen fattige ord fra meg. Jeg håper det ordner seg for deg cat!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker