Viser søkeresultater 101 til 110 av 152
Tråd: Rare meg :,(
-
04-09-06, 11:36 #101
hei lilja.
hva med å bare :flyte med; en liten stund,og se hvordan det fungerer?tror det er viktig å legge målene litt til side når det er som værst.
blåse litt i trening osv akkurat da,og heller gjøre noe som føles godt for deg?
du vet..når du gjør noe som er godt for deg blir du i bedre humør,og det merker dine nærmeste,da blir de i godt humør også,og DET er faktisk kjempegodt for deg tenker jeg.
jeg mener ikke at du skal late som alt er bra når det ikke er det,men gjøre noe som gleder deg selv,noe som ikke har med målene dine å gjøre.
jeg vet ikke hva slags andre ting du sliter med,men det å gjøre noe godt for seg selv er bra for alt mulig det.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
-
11-09-06, 21:01 #102
Stress?
Jeg er så stressa for tiden jeg blir så sliten av det :,( Idag holdt jeg på og svime av jeg er ikke i så god form føles det som uff, men jeg forstår ikke hvor det stresset kommer av. Armene er stive for de vil gjøre noe jeg klarer ikke sitte i ro i sofaen uten at det er stress i kroppen det vil ikke bort nesten så man vil skjelve eller dette om da :,( Det hjelper nesten ikke sove heller er stress da og inni meg :,(
Og alt kan bli galt uff det minste ting. Gruer meg til og ta de bussene igjen imårra te Psykologen jeg har så mye jeg ska si og så er jeg bare så sliten at jeg har ikke lyst og dra :,(
Er det noen som vet hvorfor det er så mye stress :,( Jeg blir veldig sliten av det :,(
KLEMZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
11-09-06, 21:19 #103
Tror det er vi selv som skaper mesteparten av stresset jeg.
Vet ikke om det hadde vært en ide for deg å prøve med youga eller prøve med noen avslapningsøvelser?
Dessuten er det klart det er stress og være kronisk syk slik som vi er i alle fall når behandlingen ikke fungerer optimalt, slik at man ikke er i normal form.
-
11-09-06, 22:59 #104
Hei
Jeg lager nok stresset selv uff :,( Jeg klarer ikke roe meg ned så og gjøre noe avslappende ja hjelp det er nok skummelt vet ikke hvorfor.
Men pleier ofte bare legge meg rett ut på gulvet eller teppe og det er godt men vil ikke ligge i ro lenge nok da blir jeg rastløs uff
KLEMZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
12-09-06, 18:22 #105
Dersom du har bad kan det være avslappende syns jeg. Ta et varmt bad eventuelt med avslappende oljer oppi.
Hva med å få samboeren til å massere deg?
Jeg syns fotbad også kan være avslappende jeg.
Eventuelt lytte til rolig musikk.
Lurer også på om det er slik du er alltid( noen mennesker har mer uro i seg enn andre ) eller om du kan ha litt høyt stoffskifte nå?
-
12-09-06, 19:11 #106
Hei nei jeg har ikke alltid vært som nå det har kommet i det siste det enorme stresset :,(
Jeg var hos Psykologen idag og hun sa jeg så bedre ut assa ikke dø ut i ansiktet eller hva det heter men mer liv i meg
Ja ja men inni meg er jeg som 90 år jeg sa det assa jeg er mer død enn levende hun synes det var trist da men det er jo sant så jeg må jo si det, selv om en 90 åring klarer ikke trene som meg da vet det men ellers bortsett fra det ja 90 år og jeg er 28 liksom men det føles ikke sånn.
Er det noen som vet hva CT er skal til det på Torsdag for Bihulene er det et rør man skal inni får panikk jeg assa noen som vet ?
Kan kaffe gjøre at man blir så stressa assa jeg har jo drikki det lenge men kan det komme virkning lang tid etterpå uff
Eller er det at jeg har for mye dose til min kropp veier under 50 kg vil ikke oppgi nøyaktig
Men har dosen noe med vekt og gjøre i det hele tatt ?
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
12-09-06, 20:06 #107
Opprinnelig skrevet av Lilja
Doser og kroppsvekt har veldig mye å si.
Jeg er tung, veier ca 120kg og jeg tar 950µg fordelt på uken (150µg 3 dager og 100µg 2 dager)
Husker ikke nå akkurat hvor mye du tar, men jeg tror du tar for mye.
-
12-09-06, 20:22 #108
Hei og takker for svar jeg tar 125 mg
-
12-09-06, 20:29 #109
CT er en forkortelse for computer tomografi.
Det er et slags langt rør som du ligger inne i på en benk. Du blir sendt litt ut og inn av "tunnellen"/røret. Det er viktig at du ligger helt i ro, ellers kan bildene bli dårlige.
Dersom du har klaustrofobi bør du gi beskjed om dette til røntgenavdelingen , slik at de kan ta seg ekstra godt av deg. Mange mennesker som får gjort slike undersøkelser så det er de på røntgen vant til å forholde seg til.
Lykke til
-
12-09-06, 21:41 #110
Takker for svar
Da skal jeg si ifra da jeg er litt redd he he
Så mye du vet
Lignende tråder
-
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25
Svar med sitat

Bokmerker