Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Tråd: Dosering Armour
Threaded View
-
08-09-06, 22:40 #4
Re: Dosering Armour
Jeg har tatt KUN armour siden mars 2002 og fungerer utmerket på det, så personlig ville jeg anbefale alle å kutte ut tillegget av levaxin. Vet at enkelte tar dette i tillegg til armour som du gjør, men jeg må innrømme at jeg ikke ser logikken i det...
Opprinnelig skrevet av Leya
Få opp T4-verdien? Hvorfor? Fordi den skal stå i forhold til T3-verdien, eller fordi en ikke føler seg 100% enda? Preiker vi da ikke jevnlig om at det er formen og ikke blodprøveresultata som teller? Om det er formen det skorter på ...kan det være du har gitt binyrene dine litt ekstra å slite med?
Tror det er viktig å spørre seg selv om Levaxinen i det hele tatt har tilført deg noe positivt. For meg ble svaret nei, tvert om(!) og svarer du det samme, ja, så slutt med dem omgående![/list]En solskinnshistorie?
No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.
Lignende tråder
-
Armour Thyorid - omregning av dosering fra Levaxin
Av bethen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 24Siste melding: 13-02-14, 16:34 -
Dosering armour. Bør kombinere med levaxin? Lav t4
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 10-11-06, 12:38 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35 -
nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 31-05-06, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker