Side 2 av 6 Først 123456 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 60
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Nei da. Og da må man være obs ! Såkalt autonomitet, altså at knuter blir selvstyret og ikke er under TSH-kontroll tyder ikke bra.
    TSH skal og må være den eneste som har kontroll over kjertelen.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg bryr meg ikke om legen. For meg har ikke TSH noen betydning dersom den ikke stiger. Hos meg er det T4 som gjelder og denne må være ganske høy for at jeg skal være i god form.

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

Akkuat Finn.

Kjære vene, til deg som starte tråden. TSH min ligger på 0.2 og t3 på 8.6.
    DRIT i den legen, ligg på det nivået du føler deg bra.

SKIFT LEGE MED EN GANG

MVH

Tor

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard hyper igjen NEI!

Jeg er redd for at jeg er hyper igjen. Håper ikke det for nå orker jeg ikke mer. Jeg hadde ikke begynt å føle meg bra igjen en gang.

Jeg hadde hodepine i dag, huden klør og nå kjenner jeg den fryktelige kvalmen.

Jeg som skal på kurs i morgen og lørdag.

Kanskje noen vil synes at dette er min egen feil i alle fall legen min. Jeg gjør faktisk så godt jeg kan, tar jeg mindre medisin så blir jeg trett og sovnet faktisk på jobb en kveld (heldigvis ikke noen som så det)

Jeg er redd om det er sånn igjen. Kan umulig være bra for kroppen heller. Dersom det er slik tror jeg at jeg bryter helt sammen denne gangen for nå orker jeg ikke mer. Så får jeg heller få en sykemelding men håper at legen forstår at jeg trenger mer enn 1 uke for å komme meg tror faktisk jeg trenger 1 måned. Er det egoistisk syns dere.?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Er det egoistisk syns dere.?

N E I ! ! !

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard frysninger

Er det andre som plages av det? Har det noe med stoffskiftet å gjøre. ? Jeg opplever dette et par ganger til dagen. Begynner plutselig å fryse og får"ståpels". Det er stikk motsatt fra da jeg var hyper og fikk "hetetokter".

Noen som vet?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    67
    Meldinger
    61

Standard

Hei cat

Ja det kan ha med stoffskiftet å gjøre. Men det jeg oppdaget etter hvert var at jeg fikk/får frysninger når/etter at jeg har drukket melk. Kan jo være en ide å følge med om du får det etter at du har spist eller drukket noe.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    sverige
    Alder
    53
    Meldinger
    185

Standard

Ja, jeg har det akkurat sånn som deg.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Det opplevde jeg også da jeg var på Levaxin. Dette blei bare verre og verre og var tilslutt helt ille. Jeg prøvde å komme ut av det med å ta Liothyronin, men den hjalp meg bare en times tid etter doseintaket, så måtte jeg ta en ny for ikke å fryse.
    Da jeg begynte på Armour var det fenomenet over, og jeg har det aldri nå, heller ikke da jeg var på lav dose.
    Vet ikke hvordan dette bør tolkes. Jeg sluttet jo å fryse med en gang og før morgentemperaturen begynte å stige.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Kanskje jeg skal måle morgentemperaturen.

Side 2 av 6 Først 123456 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 4
    Siste melding: 23-09-07, 12:40
  2. Er noe galt?
    Av pandalakris i forumet Blodprøver
    Svar: 31
    Siste melding: 05-09-07, 09:50

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder