Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
07-09-06, 17:11 #11
Hei og takker for svar

Men idag var ingen bra dag hos legen :,( Jeg gråt da jeg kom hjem :,( Han hørte liksom ikke på meg med noe :,(
Jeg skal på en undersøkelse inni et rør eller hva det er som skal finne ut det hvorfor nesa mi er tett eller bihulene. Men jeg spurte om Ultralyd av hals da svarte han ikke liksom og jeg følte meg dust :,(
Idag skulle jeg ta nye blodprøver og jeg hadde spist og tatt tabletter jeg pleier møte fastende og uten og ha tatt medisiner men de sa man trengte ikke det alltid.
Blodårene mine forsvant de har ikke pleid og gjøre det de var store men da hun stakk nåla inn årene forsvant så måtte ta på begge armene og siste gang kneip jeg med fingrene og da kom det blod he he
Jeg må ringe selv og be om den Undersøkelsen til Bihulene :,( Men får det nok til.
Og det står der Ultralyd også som ikke legen har krysset av kan man høre med de man ringer om man kan få en sånn undersøkelse ?
GODKOZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker