Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Sykemeldt igjen....
Threaded View
-
04-09-06, 14:58 #2
Hei.
Jeg veit ikke no om omskolering, men du kan søke trygdekontoret om att de betaler for deg når du er syk., at de betaler de første 16 dagene som du er borte fra jobb, uansett hvorfor du er borte.
Husker ikke helt hva det heter, men da slipper arbeidsgiver å betaler for deg når du er syk. Det gjelder når en er innehaver av en kronisk sykdom.
Dette gjelder jo om du blir omskolert å.
Jeg fikk avslag på søknaden, for jeg har ikke vært nok syk/borte fra jobb, hadde kun vært borte 8 dager i fjor.
Men jeg skal søke over nyttår igjen, for jeg har kun jobbet 10 dager i år, så da tipper jeg at jeg har nok fravær!!!!
Men lykke til, det er ikke no festligt å være for mye borte fra jobben, det sliter på samveta!!!Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
fastlege sykemeldt- hva betyr prøvene mine?
Av an i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 22-06-08, 15:28 -
Ok å være sykemeldt?
Av Lillejenta i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 12-03-08, 20:15 -
Sykemeldt og oppfølgingssamtale med sjefen
Av trude.lutt i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 04-12-07, 16:26 -
Sykemeldt, på rehab. Eller på attføring ???
Av Tussa i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 06-11-07, 13:34

Svar med sitat
Bokmerker