Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
04-09-06, 13:01 #6
Dette lurer jeg også på.Jeg mener å ha lest at ved graviditet skal thyroxindosen økes med 50%. Stemmer dette? Og når skal man øke?
Jeg er bare i 7. uke, men har de siste par dagene fått tilbake en del symptomer jeg liker dårlig :(
Jeg har økt noe i dosen, men ikke så mye som 50%. Jeg har akkurat ringt legen og skal ta nye prøver i morgen og har legetime fredag.
Torsdag skal jeg på UL og da skal jeg mase meg til ekstra oppfølging. Det er legen min som har henvist meg pga tidligere spontanabort og han nevnte dette med hypothyreose i henvisningen. Han mente at jeg kunne ta opp dette med ekstra oppfølging selv med jordmor/gynekolog. Og det skal jeg også.
Jeg mistet i 7. uke i juli og er mildt sagt engstelig om dagen...
Lignende tråder
-
Graviditet og antistoffer
Av Luneria i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 02-05-09, 00:56 -
Graviditet og stoffskiftemedisiner?
Av Anita75 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 27-04-09, 13:35 -
Lav tsh og graviditet.
Av litza i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 11-09-07, 14:29 -
Prøveverdier og graviditet
Av Surrehue i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 15-06-05, 21:30 -
Graviditet
Av Gjest i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 13-04-05, 17:30

Svar med sitat
Bokmerker