Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
31-08-06, 10:49 #1
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Hei
Jeg vurderer å bestille meg time til homeopat (og evt. ernæringsfysiolog) i jakten på å finne tilbake til mitt gamle jeg. Jeg har ganske bra verdier nå, men formen kunne jo vært bedre, er jeg redd. Er også nylig blitt gravid igjen (mistet tidligere i sommer).
Hva kan i såfall en homeopat hjelpe med?
Man er jo villig til å prøve det meste for å bli bedre.
-
31-08-06, 10:50 #2baremei Gjest
Jeg fikk god hjelp til det samme hos en biopat på Holmen utenfor Oslo. Meget dyktig dame, med lang utdannelse i kinesisk medisin, som tok den utdannelsen I Kina.
Der fikk jeg urtemiksturer som smaker høgg, beskjed om andre tilskudd jeg skulle ta, fotsoneterapi og øreakunktur samtidig, og en drøss med deilige oppskrifter på riktig mat.
-
01-09-06, 06:45 #3
hei thyr.det var jammen en høy TPO du hadde!!
og gratulerer som gravid.
jeg har også prøvd homeopat,men det virket ikke på meg,ble bare blakk.
mannen min bruker homeopat til annen plage med STRÃ…LENDE resultat,så det er nok individuelt det der.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
-
01-09-06, 11:34 #4
Først og fremst så ser jeg at du ikke er optimalt behandlet, mange blir ikke friske før tsh er ned på 0.2.
Dersom du ikke har liothyrinin i tillegg til Thyroxin måååå du prøve det i tillegg. Dersom du da ikke er bedre er det verdt å prøve homeopati.
Det var en homeopat som sattte diagnosen på meg, hun sa det måtte vere noe hormonelt.
Så gikk jeg til OFtebro og ble reddet fra et liv på psykiatrisk institusjon.
Så homeopati er en seriøs behandlingsform.
MVH
TorHar "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
Lignende tråder
-
Hypnose? Noen med erfaring?
Av marge i forumet Alternativ behandlingSvar: 6Siste melding: 30-03-11, 12:44 -
Noen som har erfaring med Radioaktiv jodbehandling?
Av Mona K i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 09:45 -
Noen som har erfaring med akupunktur?
Av Ida i forumet Alternativ behandlingSvar: 18Siste melding: 21-04-06, 19:24
Svar med sitat
Bokmerker