Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
29-08-06, 20:50 #10
Folk må gjerne få synes at kaloritelling er tøv, men jeg vet av erfaring hvis jeg ikke passer på antall kalorier så går vekta oppover raskere enn jeg rekker å blunke, så for meg er det ikke tøv.
Opprinnelig skrevet av Marianne
Selv har jeg prøvd Reductil, og du har helt rett i at en får tørrhet i munnen, litt hodepine og søvnvansker kan være problemer, men for de fleste er dette bare en overgang. Og som jeg nevnte i innlegget mitt før så skal Reductil kun brukes etter samråd med lege.
Og når en har en BMI på over 35 så er en ikke passe fortvila, da er en jævlig fortvila for å si det rett ut...... Og når en i tillegg lever sunt og fornuftig OG trener i tilegg og ikke noe funker da håper en på gode råd og er innstilt på å prøve det meste.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Trenger råd... Reductil, røyk
Av Shanita i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 10Siste melding: 05-11-07, 09:22 -
Vektnedgang?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 29-10-07, 11:30 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
Vektnedgang
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 22Siste melding: 15-05-06, 18:22

Svar med sitat
Bokmerker