Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
22-08-06, 23:48 #11baremei Gjest
At hun er positiv er å ta litt hardt i, men hun ser forandringen i form hos meg, og synes det er greit at jeg bruker det. Ved siste besøk hjalp hun meg med omregning (hun hadde pakningsvedlegget for armour i skuffen sin) av dose i forhold til blodprøven og slikt, og hun hadde rett - igjen.
Nå går jeg på 2 grain armour og 75mcg levaxin. Og det virker riktig, har vært på den dosen lenge nå, og det går egentlig veldig bra.
Samtidig har hun bestilt ørten andre blodprøver for å prøve å finne ut av den kranglete magen min, og med en sønn som får utslett og elveblest og blir hyper av vanlig hvetemel og endel andre ting til mente hun at det kunne være noe der også. Og fritt omskrevet at melk er for kalver.
I tillegg fikk jeg et navn på en antatt dyktig barnelege som er spesialist på allergier og matintoleranser, så jeg kunne ta med sønnen dit. Hun husket ikke nøyaktig hvor han holdt til lenger, men en uke etter min time hos henne dumpet en konvolutt inneholdende navn og nåværende adresse ned i postkassen. Hun hadde sporet ham opp for meg.
Så hun funker, ja.
-
27-08-06, 23:39 #12
Dr. Heiko Santelmann , Vinderen , Oslo er meget god på matintoleranser.
Men det med sønnen høres ut som gluten og melkeprodukter og E621.Mitt anti-tpo gikk opp og litt ned og opp i mange år. Fannt ut at det gikk ned når jeg tok chlorella.
Lignende tråder
-
Refusjon av tannlegeutgifter
Av minnie i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 25-01-14, 00:25 -
Har du søkt om refusjon på Armour og fått avslag?
Av baremei i forumet MeningsmålingerSvar: 10Siste melding: 26-01-08, 22:33 -
svine-insulin på blå resept, ang. trygderefusjoner og søknad
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 05-11-07, 18:53
Svar med sitat
Bokmerker