Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
18-08-06, 16:00 #5
Takk skal du ha Stina.
I dag var jeg hos legen. Følte det var vanskelig. Han var ikke så veldig sint, er vel for profesjonell til det, men han sa at det er farlig det du driver med. Det blir liksom sånn da at jeg skal ha dårlig sammvittighet, men jeg har faktisk gjort mitt beste for å finne en dose jeg trodde jeg kunne fungere med og passet på å ta medisin på ny når jeg kastet opp hele tiden. Prøvde faktisk å ringe legekontoret på den tiden, men det var helt umulig å få noe kvalmestillende pr. telefon og jeg kan jo ikke akkurat gå ned dit med spypose i hånden og smitte ut hele venteværelset.
Jeg fikk ta blodprøver og fikk time neste uke. Jeg er redd for at dette skal virke negativt inn på epilepsien, og jeg er redd for at stoffskiftet har rast for mye nedover allerede jeg vil ikke ha det slik som sist for det var mildt sagt et helvete.
Jeg er bare oppgitt og lei meg. Trodde endelig at jeg skulle kunne ha det bra. Trett og sliten er jeg også men føler ikke at jeg kan sykemelde meg og slett ikke be om sykemelding blir liksom ett nederlag. Heldigvis klarte jeg å ta meg sammen og ikke gråte da jeg var hos legen.
Lignende tråder
-
ok så fælt, nå gruer jeg meg noe skikkelig.
Av rikke i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 8Siste melding: 07-08-07, 20:56 -
armordokumentasjon til legen
Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:18

Svar med sitat
Bokmerker