Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
  1. #1
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

    Standard Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..

    Hei..

    Er så heldig at jeg skal gifte meg neste år.. september 07.

    Men jeg orker bare ikke starte med forberedelsene.. har endelig fått sendt ut en mail med forespørsel på lokale etc..

    Takk og lov for at jeg har en snill snill lillesøster som skal hjelpe med med dette. hadde egentlig bare lyst til å utsette alt sammen.

    men nå har jeg i allefall kommet meg igang så kanskje jeg blir en annstending kvinne om 1 år.. hihi

    Klem fra slitne meg

  2. #2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

    Standard

    Gleder meg på dine vegne bryllyp høres kjekt ut. Satser på at du blir bedre med tiden. Lykke til med bryllupsplanleggingen.

  3. #3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

    Standard

    Heisann

    Lykke til med Bryllups forbredelsene , du er heldig som har en snill søster som hjelper til. Godekos fra Lilja
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

  4. #4
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

    Standard

    Takk for det Lilja :O)

    håper du får en god helg

  5. #5
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

    Standard

    Lykke til med bryllupet på forhånd ;)

    Har tenkt litt hvis du ikke orker forberedelsene, hva med et litt uvanlig bryllup?

    Reise bort og gifte seg et spesielt sted? Gifte seg et litt spesielt sted i Norge? Kun be noen veldig få av de nærmeste, feire med måtehold?

    Har sett noen gifte seg i forbindelse med en spesiell interesse de har. F.eks. dykkere på havets bunn. Fjellklatrere på en fjelltopp.

    Bruk heller pengene på et stort bryllup til et cruise, og la kapteinen gifte dere der (hvis de fremdeles har tillatelse til dette, eller så får dere spandere cruise på fogden også ;) ) Da får dere bryllup og bryllupsreie i en og samme pakke.

    Nei, forresten, ikke gjør det. Cruise-skip forurenser visst noe så forferdelig.

    Men du skjønner hva jeg mener? Finn på noe som passer for dere, slik at det ikke blir brudd pga frustrasjonene over alt det man ikke makter av forberedelser.

    Lykke til og til lykke ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Lignende tråder

  1. Hvorfor skal ikke Levaxindosen økes raskt?
    Av Zena i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-05-07, 10:44
  2. Bare et spm. om TSH
    Av Hege i forumet TSH
    Svar: 10
    Siste melding: 03-08-05, 22:47

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn