Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
16-08-06, 22:53 #34
Ringte legekontoret/legen i dag.
Fikk etter mye om og men konstatert at referanseområdet for TSH'en var feil opplyst sist gang. Referanseområdet for denne skulle være 0,30 - 4,0.
Så fikk jeg vite at SFSH som var så høy - 45,9 var noe (et hormon?) som forsøker å få i gang menstruasjonen (pga antistoffer mot eggestokkene), så dette var da ikke noe nytt, samt forståelig. SLH som også var høy hadde da med modning av egget å gjøre.
Hvordan i alle dager har jeg klart å få barn?
Fikk vite at S = serum (S'en som står foran noen blodprøvesvar - og dermed lyder FSH og LH mer kjent, eller hva?).
Så fikk jeg avtalt at han skulle legge ut nytt blodprøveark slik at jeg kan gå opp og ta nye blodprøver en dag, noe vi har snakket om her inne sikkert er veldig nødvendig siden jeg tar mye medisiner nå."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Dosering
Av Cina i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 06-03-07, 19:48 -
T3 og dosering av den
Av irene i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 26-06-06, 23:30 -
nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 31-05-06, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker