Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Overdosering?
Threaded View
-
14-08-06, 19:56 #4
Overdosering?
Takk for svar!
Opprinnelig skrevet av brits
Det er fritt T4 og T3, jeg skal få henne til å skaffe referanseverdiene på prøvene hun har tatt.
Takk for svar!
Opprinnelig skrevet av Marianne
Jeg har sagt det til henne lenge at hun må være overdosert, men i og med at legen sier at prøvene er fine har hun ikke helt visst hva hun skulle tro. Hun har selv begynt å skjønne at noe er riv ruskende galt med tanke på hvordan hun føler seg, hun har dessverre ikke tilgang på pc og dette forumet derfor spør jeg for henne.
Jeg tror hun burde skifte lege, men i og med at hun bor på ett lite sted så er ikke det så enkelt. Hadde vært fint hvis noen kunne anbefale hvor mye og hvor ofte hun kan trappe ned på brukerdosen.
Jeg har lest en del her og har også reagert på dosen med Liothyron hun tar.
Hva er det Tsh styrer og står for, mener jeg også har lest at den prøven ikke kan måles under den verdien hun har nå, og det høres jo heller ikke bra ut!?
Lignende tråder
-
Overdosering
Av shayfie i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 10-06-08, 02:28 -
Hva er symptomene på overdosering?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 19:48 -
overdosering
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:31 -
overdosering?
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 20-03-07, 17:39 -
overdosering ?
Av Tussa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 18-11-06, 15:18

Svar med sitat

Bokmerker