Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Tråd: ME og stoffskifte
Threaded View
-
10-08-06, 23:12 #11
Her er det flere enn meg som lurer på om de har M.E. ser jeg!
Det var endokrinologen jeg var hos på UNN som først mente jeg kunne ha dette i tillegg til lavt stoffskifte, og så mente fastelegen min det også.
Men da ante jeg ikke hva det var, så jeg tenkte ikke noe mer på det. Jeg var så hengt opp i kampen for å få de til å skjønne at jeg hadde feil med stoffskifte, så det var bare det som var i hodet mitt da.
Men så leste jeg om M.E, og var innom menin-forumet, og ting passet så godt i forhold til hvordan jeg har det!
Nå har jeg lest om fibromyalgi og snakket med svigermor som har det, og lurer på om jeg har det også..
Er plutselig lett å føle seg hypokonder..!
Jeg har ikke fått utredet noe av dette ennå.
Sist jeg var hos legen sa jeg at vi måtte finne ut hva det er mer som er galt med meg, for stoffskiftemedisinen gjør meg ikke bra nok! Så nevnte jeg både fibromyalgi og M.E. for ham, og fikk da til svar noe sånt som "Hvorfor vil du finne ut om du har det? Man kan jo ikke gjøre noe med det uansett." Hallo!? :x
Jeg fikk ihvertfall tatt en del blodprøver da, for å utelukke bla borrelia og andre sykdommer. Så nå må jeg bare få meg ny legetime for å finne ut hva vi skal gjøre videre. Men jeg gruer meg, for det er så slitsomt..

Svar med sitat
Bokmerker