Hei

Jeg har ont på venstre siden er det så er ikke blindtarmen Jeg burde nok gå til legen men så er det og ha tid da he he he he

Jeg vet jeg burde men så er legen min bortreist hun er dame, så er det en mann der nå som jeg ikke kjenner så skal han ta på magen min uff ja litt ekkelt det er bare mannlige leger der nå så ja :,(

Men er jo ikke redd dem assa he he men er redd de ikke forstår eller jeg for de er ikke norske he he det er ikke hun jeg går hos heller da men og hun stresser sinnsykt liksom at jeg bla bla bla må forte meg og så rekker jeg ikke alt

Jeg føler mye stress inni meg. Skal snart over på Yrkes retta attføring og hjelp og jeg gruer meg da føler meg ikke klar for verden ennå :,( Men det hjelper ikke si jeg har blitt mer sliten nå det hjalp ikke.

Så trodde jeg at jeg blei kvitt hu Psykiatriske sykepleiern men nei jeg må prate sammen med henne sammen med Psykologen jeg sa jeg ikke ville jeg vet de overtaler meg til noe jeg ikke vil og tenk om det er det som gjør at jeg har ont i magen eller får magesår minst gudene vet :,( Er så mye bekymring inni meg :,( Jeg sa til Psykologen at jeg helst ville slippe prate med henne men jeg måtte liksom det da uff :,(

Takker for svar GODKOZ