Viser søkeresultater 151 til 160 av 340
-
01-08-06, 22:14 #151
Takk og takk Lilja!

Godkoz til deg og!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
10-08-06, 11:58 #152
Litt om meg nå :0)
Hei idag tok jeg nye blodprøver så da lurer jeg på hva de viser etter at jeg økte Levaxin fra 100 mg til 125 mg må vente en uke da
Jeg er mye trøtt og mer sliten igjen. Det var en periode hvor jeg faktisk kjente glede og energi hm det er borte igjen men jeg vil ha tilbake noe av den energien og gleden inni meg
Idag fikk jeg akutt magesmerter jeg måtte legge meg ned jeg vet ikke hva det er men er nedenfor ribbeina, jeg sa au høyt he he uff ja ja men det var så ille men jeg stresser og da så kansje stress kan gjøre sånt uff jeg klarer ikke roe meg he he
GodkozSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-08-06, 12:47 #153
Hei Lilja
125 mg, er ikke det ganske mye til din lille kropp..?
Du forteller at det var en periode du kjente glede og energi, men at du nå er mye sliten igjen.. samtidig med at du har foretatt en doseøkning, kanskje er det en sammenheng her? Slitenhet er jo også et tegn på overdosering. Og du skriver at du ikke klarer roe deg. Altså rastløshet, som også kan være et tegn. Jeg tenker at kanskje du har gått forbi vedlikeholdsdosen din! At det f.eks er 100 mg du skal ligge på ideellt sett, og heller ta tiden til hjelp?
Jeg tror det kan være noe i dette, men vet jo ikke sikkert, så det blir spennende med resultatene på de siste prøvene dine! =)
Når det gjelder smertene nedenfor ribbeina bekymrer det meg litt ettersom du har nevnt det så mange ganger.. kan det være stølhet etter det treningsapparatet du snakket om, eller er det en annen type smerte, kan det være noe du spiser som magen din ikke vil ha, eller kan det være noe fysiologisk? Har du tatt det opp med legen da du var der for å ta prøver?
-
10-08-06, 16:11 #154
Du Lilja. Hvilken side av magen er det du har vondt under ribbena??
Du bør nok sjekke det ut hos lege det der, siden du har hatt det så lenge nå! Man skal IKKE ha slike smerter. Jeg tenke blindtarmen. Har du sjekket ut det?Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
10-08-06, 16:16 #155
Hei
Jeg visste ikke at man kan føle det samme viss man har en høyere dose jeg uff mye dere kan assa
Jeg har og blitt litt tynnere sa Psykologen og gått ned kg i sommer så jeg må spise litt bedre og opp i kg. Så da prøver jeg på det igjen.
Jeg er litt redd de smertene jeg og uff føler jeg kan ikke kan gå til legen for jeg vet jo ikke hva det er. Det er ikke treningsapparatet for det gikk over det som var på ribbeina og har ikke blitt værre der.
Men de smertene er vonde de kommer rett etter at jeg har vært på do og tømt litt så kommer det akutt etterpå ikke alltid assa men idag blei jeg litt redd om jeg måtte ringe sykebil så vondt var det håper det ikke kommer igjen :,(
Til helgen skal jeg feire bursdagen min og gleder meg se fam igjen
Så se tante ungen min igjen og det er stas så vil ikke være dårlig
Har ikke bursdag før 15 aug men skal feire sammen med fam til helgen da det er for langt og dra ditt den dagen.
Takker så mye for svar fra deg Marianne
GodkozSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-08-06, 16:29 #156
Lilja lille venn!!!!
;)
Det er jo derfor man har leger. For at de skal finne ut hva som er galt. Og sterke smerter er et av de signalene kroppen sender ut når noe er galt! Jeg tror ikke det er treningsaparatet som gjør det om det kommer når du har vært på do besøk. Du bør ta en telefon til legen din eller ta en time fort. For du bør ikke gå med smerter så lenge uten å ta rede på hva som kan være galt.
Søte snille Lilja, vær så snill å gå til legen!!
Hilsen Anne Ma
-
10-08-06, 19:50 #157
Hei
Jeg har ont på venstre siden er det så er ikke blindtarmen
Jeg burde nok gå til legen men så er det og ha tid da he he he he
Jeg vet jeg burde men så er legen min bortreist hun er dame, så er det en mann der nå som jeg ikke kjenner så skal han ta på magen min uff ja litt ekkelt det er bare mannlige leger der nå så ja :,(
Men er jo ikke redd dem assa he he men er redd de ikke forstår eller jeg for de er ikke norske
he he det er ikke hun jeg går hos heller da men og hun stresser sinnsykt liksom at jeg bla bla bla må forte meg og så rekker jeg ikke alt 
Jeg føler mye stress inni meg. Skal snart over på Yrkes retta attføring og hjelp og jeg gruer meg da føler meg ikke klar for verden ennå :,( Men det hjelper ikke si jeg har blitt mer sliten nå det hjalp ikke.
Så trodde jeg at jeg blei kvitt hu Psykiatriske sykepleiern men nei jeg må prate sammen med henne sammen med Psykologen jeg sa jeg ikke ville jeg vet de overtaler meg til noe jeg ikke vil og tenk om det er det som gjør at jeg har ont i magen eller får magesår minst gudene vet :,( Er så mye bekymring inni meg :,( Jeg sa til Psykologen at jeg helst ville slippe prate med henne men jeg måtte liksom det da uff :,(
Takker for svar
GODKOZ
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-08-06, 22:44 #158
Heia Lilja ;)
Du sier at du har gått ned noe i vekt. Kan smertene ha noe med dette å gjøre? Får du i deg nok mat og vitaminer? Husk at det er helt nødvendig for at alle organer i kroppen skal fungere."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
11-08-06, 00:34 #159
Lilja

Det er ikke lett når man føler seg presset ut over sine grenser. Det er vanskelig med disse menneskene som sier de vet best osv. Men nå som du skal ut i yrkesrettet attføring, så husk at det bare er for å se om du kan klare det eller ikke. Hvis det er for mye kan du bare gå til legen og sykemelde deg. Men du kan jo bli kjempe overrasket, og finne ut at du klarer mye mer enn du trodde, også blir det en god ting allikevel.
Det kan være stress og bekymring er årsaken til at du har smerter i magen, men det er best å sjekke det hos legen uansett om det er det ene eller det andre som er årsaken.
Klem til deg
Hilsen Anne Ma
-
13-08-06, 22:23 #160
Hei jeg hadde en topp helg med min tante unge og feiret bursdagen min med kake igår og idag
Har jo ikke bursdag før Tirsdag men jammen om det var toppers feire det med familien i helgen selv om det er trist og dra derfra igjen da. Da gråt jeg og kalte meg skitten for at jeg spiste kake uff da kom det ikke så mye fint ut av Lilja men så blei det bedre igjen seinere på Søndagen og da var det ikke så ille. Men lurer på hvorfor jeg er så sint og sier så mye rart og så er jeg mye mye stresset nesten skjelver ekkelt :,(
Men jeg lurer på hvorfor jeg blir blå da jeg fryser? På leppa og hendene mine og får ikke varmen i meg det er sånn av og til andre ser det også ekkelt :,(
Godkos til alle her inne på forumet
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46
Svar med sitat
Bokmerker